Skip to main content

O ja,

    


    

 


Free-dom of speech! Hup, hup, hup, Oekraine! Free-dom  of press. 

Ik ver-geet, te zeggen, da ik denk, da n Cease-fire er momen-teel nie in zit hoor. Ik heb, nog nie, vaak de vraag, ge-had, waar-om = t nog geen Vrede. Wel over Oekraine trouwens............. Ik hoor, wel steeds, de werve-lende op-merking, da di onder Prin-cess San, nooit ge-beurd, zou zijn. Hmm-hmm. 

Da, ben IK hoor.

Kan de Inter-nationale druk, op Is-rael, iets af-nemen? Das lullig, voor Netanyahu. Luuster eh, ik 💜, veel van 'm, platonisch hoor, ik ver-trouw 'm nie. Kan ook nie. Als hij, iets vreemds, lijkt  te doen, zal er, wel, n goede reden voor zijn.

Sienerasseres.   

Comments